Otaku Box Picture Review and Unboxings (and other unboxings)

This is just gonna be a thread to post images from my reviews, so people who are not subscribed yet to The Otaku Box can get a feel for what is in the boxes. and the difference between the Ecchi Items and non-ecchi items. My full written reviews can be read on my Instagram. I’ll only be sharing the images here!

3 Likes

First up is Novembers Otaku Box items.

also anyone can upload their unboxing or reviews here as well!

6 Likes

My box is seemingly doing laps through China. I have a bad feeling that it’s stuck.

2 Likes

I never got the stress ball but I’m not worried about it. That’s something that would have going to a niece or nephew anyways. I squeeze all I hear is popping in my right hand and that is without a squishy ball ,:joy::rofl::joy::rofl:

3 Likes

I kinda just bounce it off the wall out of boredom

3 Likes

I gave mine to a coworker. I pulled it out of the box and I suddenly had the undivided attention of every goggie in the house. If I left it home while I went to work, 1) there would have been fights over it and 2) it would have been shredded by the time I got home,with half of it exiting the southbound end of a northbound goggie in a day or three.

1 Like


We got the same random chibi :face_holding_back_tears:

5 Likes

Squishy ball=cat toy

3 Likes

image
This just breaks my heart, cause I get upgraded box, but I would have died to receive this! Please, please tell me there’s a way to get it… (Rin specifically lol) cries in the corner

4 Likes

You’r in luck, found you one on ebay!

4 Likes

eBay! Why didn’t I think of that! Haha! Appreciated!

5 Likes

Decembers Nihon Box!

6 Likes

like always man you nailed another great review

3 Likes

That Marin​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 Likes

@Zoysite13 you review of January box; still cooking?:face_holding_back_tears:

5 Likes

yeah, I’m way behind. The good think is I’m off today and tomorrow.

I got at least 4 reviews to do today and tomorrow

Decembers Otaku Box
Bikini Rias Figure Review
Januaries Nihon Box
and Januarys Otaku Box,

4 Likes

Looking forward for it :pray:t4::smiling_face_with_three_hearts:

5 Likes

I got mine at last and it was a nice box :heart_eyes::pray:t4:

5 Likes

Dang so those pancakes are basically Bean Pies omg I should try the Nikon box in the future. Do you have a link? :grinning:

4 Likes

Decembers Box Review is up on my Instagram! I’ll post the pictures here as well.










4 Likes